Style By Keinapel

Hva du br ta med i gymbagen

Hey kjre dere!

Hper dere har hatt en fantastisk start p uken, og koser dere i godvret! Hrte at det ikke bare var her i London solen valgte skinne, ser frem til feire 17 mai i oslo med kjresten. Ingenting er bedre nr 71 mai er p en solfylt dag!

N sitter jeg i kafeteria p treingsenteret og oppdaterer bloggen! Var i studio fra klokken 11 i dag, og gjorde ferdig de nye sangene. Ser frem til lage musikkvideo og vise alle hva jeg har jobbet med de siste mnedene. Jeg skal p radio igjen p Fredag for snakke litt om opptreden min jeg hadde under EEAS og om mine nye lter. Skal sprre om jeg fr sendt det p mail slik at jeg kan legge det ut! Mye moro skjer om dagen, og da er det viktig med god innstiling og masse energi!

Siden jeg begynte trene har jeg skrevet en liten huskeliste p hva du br ta med i gymbaggen:

1. Ekstra underty - Viktig med god hygiene nr man er p trening, dette er spesielt viktig hvis du tilbringer mye av tiden din i svmmehallen. Ingenting er verre enn dra hjem fra trening i vtt ty. Selvom du bor 5 minutter unna, don't do this!

2. Alltid ha med vannflaske! Husk at nr du trener kan du bli fort sliten, og da er det viktig med vann!

3. Ta med energibarer, dette er en boost for treningen og hjelper dersom du blir sliten og trenger energi.

4. Ta med hjemmelaget grnn te i baggen, noe som hjelper veldig p kropp og sjel i treningen er drikke te fr du starter cardio. Dette er ogs det beste hvis du vil bli mer kvikk i treningen. Renser ogs ut urenheter i kroppen. Grean Tea er det beste!

5. Ta med en god hnkrem og ansiktkrem, slik at du slipper trr og oilete hud etter en god kt. N som det er sommer kan du g for en fuktighetskrem som har solbrun farge i seg. Istedenfor bruke foundation, noe jeg absolutt anbefaler! Husk bruke en tanlotion som ikke er for orange, det kan ofte bli for mye av det gode.

6. Dersom du nsker bli mer motivert anbefaler jeg skrive ned i en dagbok dagens kt, og mlet for kten. Noe jeg gjr er skrive ned antall kallorier og p hvor mange minutter jeg brente det p. (Ikke gjr dette om du er lite erfaren). Noe jeg begynte med i starten var vre for kritisk til kallorier og sprre antall i hver eneste matrett. Dette er ikke bra hvis du ikke vet hvor mye kallorier du fr i deg daglig. Det viktigste i trening er spise godt, men sunt. Holde seg til en oppnelig diett.

7. Siden jeg lfter vekter, anbefaler jeg drikke proteinshake etter trening, s jeg tar alltid med meg shaker i baggen. Anbefaler det hvis du vil bygge muskler raskere. Finn en proteinshake som ikke har drlig stoffer i seg, jeg blander med rismelk slik at jeg ikke fr i meg s mye fett og sukker.

8.Noe jeg alltid har med p trening er en lomme ( vet ikke hva det heter? ) jeg kan ha mobilen i som jeg fester rundt armen. Dette er perfekt bruke dersom du gjr hurtige og tunge velser. Ingenting er verre enn miste mobilen p tredemllen (Det skjedde med meg, fy det var kleint)

9. Dersom du ikke skal rett hjem etter trening er det viktig huske ta med spe. Jeg anbefaler alltid dusje etter jacuzzi og nr du har vrt i bassenget, enten du gjr dette hjemme eller p treningsenteret. Men, en rask tur i dusjen etter en svmmetur skader ikke, selvom du er sliten og bare vil hjem. Husk bruke en spe som er god for huden og ikke irriterer slik at du slipper kle.

10. Husk ta med ipod, mobilen slik at du ikke m trene uten musikk. Anbefaler lade opp mobilen/ipoden kvelden fr slik at den holder ut hele treningskten. Med mindre treningsenteret har lade stasjoner p cardio maskinene sine.



Her er det jeg alltid har med meg!

  • Joggesko, g for noen som er gode lpe med
  • Mobil, s du har musikk til treningen
  • Deodorant, viktig med god hygiene
  • Ansiktskrem for slippe trr hud
  • Shaker
  • sm bokser for proteinpulveret
  • Energybarer
  • Treningsbok
  • Headsett
  • Armlomme for mobil

hahah her ser dere en som ville vre med p bilde...



Kan jeg ogs vre med p trening?

Hper dere fikk noen gode tips og nsker dere en fin dag videre!


Love?

#Trening #Kosthold #Tips #Innspirasjon #Hverdag #Vr #Dyr #Mote #Skjnnhet #Livsstil

Ada

21.04.2015 kl.19:59

takk fr gode tips!

21.04.2015 kl.20:00

Hei, s fin blogg! Jeg er fra n av en fast leser<3 du kan gjerne legge meg til som venn!

Ingrid Nordli

21.04.2015 kl.21:33

Fine tips, og inspirerende bilder:)

hans

22.04.2015 kl.07:08

Mangler spe da?

Alina

22.04.2015 kl.13:16

Fine bilder, og gode tips :)

Style By Keinapel

22.04.2015 kl.13:36

hans: Det sier seg vel selv at du alltid husker ta med spe, men ofte er det spe p treningsenteret fra fr av! :)

Style By Keinapel

22.04.2015 kl.13:36

Alina: Takk for det, glad u likte tipsene! :)

Style By Keinapel

22.04.2015 kl.13:36

Ingrid Nordli: S bra at du ble inspirert :)

Style By Keinapel

22.04.2015 kl.13:37

Anonym: S hyggelig :) Men jeg fr ikke lagt deg til siden du ikke la til verken blogg eller navn! :/
Style By Keinapel

Hei jeg heter Cecilia, er 23 r og er en mote,makeup og livsstil blogger. Jeg flyttet nylig tilbake etter ha bodd i London i over 3 r og tenkte det kunne vrt interessant blogge her igjen. P denne bloggen blir jeg dele om mitt liv, min klesstil og mine tips. Hper du finner bloggen min interessant, dersom du nsker kontakte meg kan du sende en epost til keinapelblogg@live.no

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i bloggen

Bla i bloggen

Bloggdesign

hits