Style By Keinapel

Hva du bør ta med i gymbagen

Hey kjære dere!

Håper dere har hatt en fantastisk start på uken, og koser dere i godværet! Hørte at det ikke bare var her i London solen valgte å skinne, ser frem til å feire 17 mai i oslo med kjæresten. Ingenting er bedre når 71 mai er på en solfylt dag! 

Nå sitter jeg i kafeteria på treingsenteret og oppdaterer bloggen! Var i studio fra klokken 11 i dag, og gjorde ferdig de nye sangene. Ser frem til å lage musikkvideo og vise alle hva jeg har jobbet med de siste månedene. Jeg skal på radio igjen på Fredag for å snakke litt om opptreden min jeg hadde under EEAS og om mine nye låter. Skal spørre om jeg får sendt det på mail slik at jeg kan legge det ut! Mye moro skjer om dagen, og da er det viktig med god innstiling og masse energi! 

Siden jeg begynte å trene har jeg skrevet en liten huskeliste på hva du bør ta med i gymbaggen: 

1. Ekstra undertøy - Viktig med god hygiene når man er på trening, dette er spesielt viktig hvis du tilbringer mye av tiden din i svømmehallen. Ingenting er verre enn å dra hjem fra trening i vått tøy. Selvom du bor 5 minutter unna, don't do this! 

2. Alltid ha med vannflaske! Husk at når du trener kan du bli fort sliten, og da er det viktig med vann! 

3. Ta med energibarer, dette er en boost for treningen og hjelper dersom du blir sliten og trenger energi. 

4. Ta med hjemmelaget grønn te i baggen, noe som hjelper veldig på kropp og sjel i treningen er å drikke te før du starter cardio. Dette er også det beste hvis du vil bli mer kvikk i treningen. Renser også ut urenheter i kroppen. Grean Tea er det beste! 

5. Ta med en god hånkrem og ansiktkrem, slik at du slipper tørr og oilete hud etter en god økt. Nå som det er sommer kan du gå for en fuktighetskrem som har solbrun farge i seg. Istedenfor å bruke foundation, noe jeg absolutt anbefaler! Husk å bruke en tanlotion som ikke er for orange, det kan ofte bli for mye av det gode. 

6. Dersom du ønsker å bli mer motivert anbefaler jeg å skrive ned i en dagbok dagens økt, og målet for økten. Noe jeg gjør er å skrive ned antall kallorier og på hvor mange minutter jeg brente det på. (Ikke gjør dette om du er lite erfaren). Noe jeg begynte med i starten var å være for kritisk til kallorier og spørre antall i hver eneste matrett. Dette er ikke bra hvis du ikke vet hvor mye kallorier du får i deg daglig. Det viktigste i trening er å spise godt, men sunt. Holde seg til en oppnåelig diett. 

7. Siden jeg løfter vekter, anbefaler jeg å drikke proteinshake etter trening, så jeg tar alltid med meg shaker i baggen. Anbefaler det hvis du vil bygge muskler raskere. Finn en proteinshake som ikke har dårlig stoffer i seg, jeg blander med rismelk slik at jeg ikke får i meg så mye fett og sukker. 

8. Noe jeg alltid har med på trening er en lomme ( vet ikke hva det heter? ) jeg kan ha mobilen i som jeg fester rundt armen. Dette er perfekt å bruke dersom du gjør hurtige og tunge øvelser. Ingenting er verre enn å miste mobilen på tredemøllen (Det skjedde med meg, fy det var kleint) 

9. Dersom du ikke skal rett hjem etter trening er det viktig å huske å ta med såpe. Jeg anbefaler alltid dusje etter jacuzzi og når du har vært i bassenget, enten du gjør dette hjemme eller på treningsenteret. Men, en rask tur i dusjen etter en svømmetur skader ikke, selvom du er sliten og bare vil hjem. Husk å bruke en såpe som er god for huden og ikke irriterer slik at du slipper kløe. 

10. Husk å ta med ipod, mobilen slik at du ikke må trene uten musikk. Anbefaler å lade opp mobilen/ipoden kvelden før slik at den holder ut hele treningsøkten. Med mindre treningsenteret har lade stasjoner på cardio maskinene sine. 

 

Her er det jeg alltid har med meg! 

  • Joggesko, gå for noen som er gode å løpe med 
  • Mobil, så du har musikk til treningen 
  • Deodorant, viktig med god hygiene 
  • Ansiktskrem for å slippe tørr hud 
  • Shaker 
  • små bokser for proteinpulveret 
  • Energybarer
  • Treningsbok 
  • Headsett 
  • Armlomme for mobil 

hahah her ser dere en som ville være med på bilde... 



Kan jeg også være med på trening? 

Håper dere fikk noen gode tips og ønsker dere en fin dag videre! 


Love?

#Trening #Kosthold #Tips #Innspirasjon #Hverdag #Vår #Dyr #Mote #Skjønnhet #Livsstil

 

Ada

21.04.2015 kl.19:59

takk får gode tips!

21.04.2015 kl.20:00

Hei, så fin blogg! Jeg er fra nå av en fast leser<3 du kan gjerne legge meg til som venn!

Ingrid Nordli

21.04.2015 kl.21:33

Fine tips, og inspirerende bilder:)

hans

22.04.2015 kl.07:08

Mangler såpe da?

Alina

22.04.2015 kl.13:16

Fine bilder, og gode tips :)

Style By Keinapel

22.04.2015 kl.13:36

hans: Det sier seg vel selv at du alltid husker å ta med såpe, men ofte er det såpe på treningsenteret fra før av! :)

Style By Keinapel

22.04.2015 kl.13:36

Alina: Takk for det, glad u likte tipsene! :)

Style By Keinapel

22.04.2015 kl.13:36

Ingrid Nordli: Så bra at du ble inspirert :)

Style By Keinapel

22.04.2015 kl.13:37

Anonym: Så hyggelig :) Men jeg får ikke lagt deg til siden du ikke la til verken blogg eller navn! :/
Style By Keinapel

Hei jeg heter Cecilia, er 23 år og er en mote,makeup og livsstil blogger. Jeg flyttet nylig tilbake etter å ha bodd i London i over 3 år og tenkte det kunne vært interessant å blogge her igjen. På denne bloggen blir jeg å dele om mitt liv, min klesstil og mine tips. Håper du finner bloggen min interessant, dersom du ønsker å kontakte meg kan du sende en epost til keinapelblogg@live.no

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i bloggen

Bla i bloggen

Bloggdesign

hits